ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
NALLIHAN DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastane Tanıtımı
Tarihçe
Misyon - Vizyon - Değerlerimiz
Kurumsal Amaç ve Hedefler
Kurumsal Amaç ve Hedefler Eylem Planı
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Birimi
Öz Değerlendirme Planı
Kalite Ekip Listesi
Birim Kalite ve Verimlilik Sorumluları/Genel ve Bölüm Uyum Eğitim Sorumluları Listesi
Eğitim Planı
Sağ. Kalite ve Akreditasyon Daire Başk.
Hizmet Kalite Standartları Tablosu
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikamız
Hastane Organizasyon
Organizasyon Yapısı
Organizasyon Şeması
Hastane İç Hat Numaraları
Aylık Poliklinik Çalışma Listesi
Videolar
Neden aşı olmalıyım?
Yeni Koronavirüs Hastalığı'ndan Nasıl Korunuruz?
Maske, mesafe ve temizlik. Bu üç tedbirde birleşelim.
Doğru Yöntemle El Yıkama Deneyi
Diyabet Her Aileyi İlgilendirir
Fotoğraf Galerisi
Poliklinik Çalışma Saatleri
Hasta Hakları
Hasta Hakları Nedir?
Hasta Sorumlulukları
Hasta Ziyaret ve Refakatçi Kuralları
Sertifikalar
Yönetim
Başhekim
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Hekimlerimiz
Acil Servis
ABDULLAH SİNA SAĞIR
MERVE ÇAKMAR
YASEMİN AKTAŞ
Anestezi
Baturay Kansu KAZBEK
CV-TR
Akif ŞAHİN
CV-TR
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon
Ümit Metin ÖZCAN
CV-TR
Genel Cerrahi
Bahattin BABACAN
CV-TR
Ahmet ÇELİK
CV-TR
Göz Hastalıkları
Abdulkadir SEVİM
CV-TR
İç Hastalıkları
Merve ALTINTAŞ
CV-TR
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Beyza BELLİSOY
CV-TR
Kardiyoloji
Ayhan COŞGUN
CV-TR
Kulak Burun Boğaz Hastalıkları
Habib HAŞEMİ
CV-TR
Ortopedi ve Travmatoloji
Mehmet AYDEMİR
CV-TR
Aytekin KARAMAN
CV-TR
Birimlerimiz
Anne & Bebek
Bebek Dostu
Başarılı Emzirme Politikamız
Gebe Okulu
Gebe Okulu Uzaktan Eğitim
Gebe Okulunun Amacı ve Hedefi
Antenetal Takip ve Önemi
Gebelik Fizyolojisi Ve Evreleri
Gebelikte Fizyolojik Değişiklikler
Gebelikte Tarama Testleri
Hastaneye Başvurulması Gereken Acil Durum Belirtileri
Gebelik Egzersizleri
Gebelikte Ve Lohusalıkta Beslenme
Sorunlu Gebelerin Beslenmesi
Hamilelikte Diabet Sorunları
İletişim
Formlar
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Kurumsal
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
30 Ocak 2024
Sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde, hasta odaklı, güvenilir, bütüncül yaklaşıma bağlı, bilimsel ve etik standartlara uygun, sürekli iyileştirmeye dayalı, hasta ve hasta yakınına yönelik eğitim ihtiyaçlarını karşılayan, duyarlı ve iyileştirici bir ortam sunan ve bakımda mükemmelliği hedefleyen tıbbi bakım hizmetleri sunmak.
İş sağlığı ve güvenliği hizmetleri mevzuatlarına uygun, iş güvenliği kültürünün sürdürülebilir ve nitelikli gelişimi için çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini tehdit eden faktörleri belirlemek, ortamdan kaynaklı enfeksiyonlardan korunmalarına yönelik önlem almak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak.
Hasta hakları mevzuatına esas alarak hastanemizde sunmuş olduğumuz hizmetlerde hasta ve hasta yakınının süreçlere katılımını sağlamak, dilek öneri ve şikâyetlerini değerlendirerek hasta memnuniyetini artırmak. Hasta memnuniyet düzeylerini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Bakanlığınızın yayınladığı klinik rehberlere uygun olarak tetkik istemlerin yapılmasını sağlamak, tetkik hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesini sağlamak, tetkiklerin en kısa sürede tamamlanmasını sağlamak.
Kurumumuzca gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde uygulanan programlarımız ile toplumsal farkındalık yaratarak, sağlık düzeyinin yükseltilmesinde fayda sağlamak.
Anne ve bebek sağlığı için, eğitim, bakım ve sunulan hizmetleri en üst düzeye taşımak, hastalarımıza normal doğuma yönlendirerek hastanemizde gerçekleşen primer sezaryen oranının Türkiye ortalamasının ve kurumumuzun bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak, normal doğum ve sezaryen sonrası anne ve bebeklerin yeterli süre tıbbi takip altında kalmasını sağlamak.
Bilimsel gelişmelere uygun etkin ve etkili sağlık hizmeti sunmak için çalışanlarımıza sürekli eğitim desteği sağlamak, çalışanlarımızın memnuniyet ve motivasyon düzeylerini yükseltmek için çalışmalar yapmak, çalışan memnuniyet düzeyini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Sunmuş olduğumuz hizmetler ile ilgili tüm mevzuat ve standartlara uyum sağlamak, çalışanlarımızda kurum kültürü oluşturmak. Hizmetlerimizi değerlendirerek tüm çalışanların katılımını esas alarak sürekli ölçüm ve iyileştirmeyi hedeflemek sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak.
Klinik rehberlere uygun ilaç kullanımını sağlayarak antibiyotik reçete oranının Türkiye ortalaması ve bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak.
Bilgi güvenliği yönetim sistemi ile ilgili tüm mevzuatları uygulayarak, tüm çalışan ve paydaşlarla birlikte bütüncül bir yaklaşımla, riskleri yönetmek ya da etkisini azaltmak. Siber saldırı durumlarına hazır olmak ve hizmetin aksamamasını sağlamak.
SWOT analizleri yaparak yön verdiğimiz amaç, eylem, hedef ve planları belirli dönemlerde güncelleyerek, stratejik kararlarımızı tekrar gözden geçirmek değerlendirmek.
Yıl içerisinde kısa-orta vade planlarımızı gerçekleştirebilmek ve tamamlayabilmek için gerekli çalışmaları yürütmek. Uzun vade planlarımız için de gerekli çalışmaları yaparak, çalışmalar için gereken proje ve desteği sağlamak.
Kurumumuzun vizyon misyon ve değerlerinden ödün vermeden; sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan, hizmette üst düzey sağlık standartlarını yakalayan, gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan, mevzuatlara bağlı, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunmayı taahhüt ediyoruz ..
×